HOE KUNNEN WE JOU HELPEN ?

DE XSOLVEIT WELKOMDESK STAAT ELKE DAG VAN 8.30U TOT 17.30U VOOR JOU KLAAR

Maak je gebruik van onze Managed Print Services? Dan kan je met al je vragen terecht bij de experts van onze Welkomdesk.

Dagelijks staat ons team van 8.30u tot 17.30u klaar om vragen over je Xerox-printers, kopieertoestellen, multifunctionals, scanners en meer te beantwoorden. Zij adviseren je ook over je documentbeheer, workflows en verbruiksartikelen.

DAARNAAST ZORGEN ZE OOK VOOR EEN VLOT VERLOOP VAN…

  • Technische ondersteuning:

    Door middel van remote tools en na jouw goedkeuring neemt het team vanop afstand jouw machine over om zo nog sneller terug een antwoord op je vraag te formuleren.

  • Technische interventie ter plekke:

    Uitgevoerd door Xerox-gecertificeerde service-engineers aangestuurd vanuit de XsolveIT Welkomdesk in Sint-Niklaas.
    Inbegrepen in de serviceovereenkomst met de welkomdesk: verplaatsingskosten, uurlonen, technische onderdelen en telefonische assistentie tijdens de kantooruren.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?
Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Download Welkomstborchure

Vul naam en e-mailadres in om de welkomstbrochure te downloaden.

EEN ANDERE VRAAG?

NEEM EEN KIJKJE BIJ DE MEESTGESTELDE VRAGEN, OF VUL HET CONTACTFORMULIER HIERONDER IN!

"*" geeft vereiste velden aan

Stel uw vraag
close slider
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.