Xerox® ConnectKey® BUSINESS Apps
Deze verzameling eenvoudig te installeren Workflow Central, Salesforce, Oracle Netsuite en Zoho apps zijn een toegangspoort tot het uitbreiden en aanpassen van de mogelijkheden van uw Xerox® ConnectKey® MFP’s of printers.
Xerox Workflow Central
Xerox Workflow Central is een cloudsoftwareplatform om documentgerichte processen te stroomlijnen met papieren of digitale invoer vanaf elk apparaat.
Bespaar tijd en verhoog uw productiviteit via een bibliotheek van workflows die 24/7 toegankelijk zijn, waar u ook werkt: thuis, op kantoor of onderweg.
Xerox® Workflow Central, uw directe toegang tot workflows die u helpen werk gedaan te krijgen.
Met Xerox Workflow Central kunt u:
- Converteren naar MS Office: converteer uw document naar Microsoft Office-applicaties, inclusief .doc en .ppt
- Redigeren – automatische redactie uitvoeren op persoonlijk identificeerbare informatie
- Vertalen – vertaal uw documenten direct naar een taal naar keuze
- Converteren naar audio – transformeer uw document naar een audiobestand om overal te luisteren
- Handschrift naar tekst converteren: handschrift of notities converteren naar een bewerkbaar document.
Krijg altijd en overal toegang tot Workflow Central:
Via pc’s en mobiele apparaten:
- Blader en upload bestanden zoals digitale documenten, foto’s en afbeeldingsbestanden naar het Workflow Central-platform.
- Ontvang uw definitieve document per e-mail of download.
Met de Xerox ConnectKey-apparaten:
- Scan hardcopy-documenten en start de workflow op het apparaat.
- Print het definitieve document op het apparaat of ontvang het via e-mail.
Sla uw workflowvoorkeuren op om ze op elk gewenst moment eenvoudig opnieuw te gebruiken. Beheer uw account, abonnementen en gebruikers op de Workflow Central-portal.
Opmerkingen:
Xerox Workflow Central biedt onbeperkte gebruikers en onbeperkte apparaten. Het gebruik wordt gedeeld op alle apparaten die aan een abonnement zijn toegewezen en verloopt op de vervaldatum van het abonnement of wanneer al het gebruik is verbruikt.
Ondersteunt alleen AltaLink– en VersaLink-apparaten.
Ga voor meer informatie naar workflowcentral.services.xerox.com
Oracle NetSuite connect
Als u NetSuite gebruikt als uw bedrijfsbeheersoftware, hebt u de Xerox® Connect-app voor NetSuite nodig om de manier waarop u met documenten werkt te optimaliseren. Of het nu gaat om het vastleggen van hardcopy-documenten voor human resources of het afdrukken van die facturen vanuit de boekhoudsoftware, deze app helpt uw bedrijf net zo efficiënt te laten werken als uw NetSuite-bedrijfsbeheersoftware.
Xerox® Connect voor NetSuite kan:
- Log in met uw inloggegevens voor NetSuite, u hoeft geen aparte login te hebben.
- Blader eenvoudig door uw NetSuite File Cabinet-mappen voor snelle toegang.
- Scan belangrijke documenten naar de structuur van uw bestandskast en druk rechtstreeks af vanuit de MFP-gebruikersinterface met Xerox Connect Key.
- Bekijk een voorbeeld van uw documenten na het scannen en voordat u afdrukt.
- Voeg belangrijke document meta gegevens toe om het ophalen te vergemakkelijken.
OPMERKING: Voordat u deze app gebruikt, moet u uw NetSuite-account configureren om ermee te werken.
Raadpleeg de instructies op https://www.xeroxfilecabinet.com/configure
Test de Xerox Connect App voor NetSuite 30 dagen gratis. Een abonnement kan worden gekocht via de abonneeknop zodra een proefperiode is afgelopen. Er is nog steeds een NetSuite-account nodig om deze proefversie te laten werken.
Salesforce connect
Connect for Salesforce is een Xerox® connector-app die gebruikers rechtstreeks verbindt met het toonaangevende CRM-platform (Customer Relationship Management).
Verminder de noodzaak om handmatig gegevens in uw CRM in te voeren door uw belangrijkste klantdocumenten onmiddellijk te digitaliseren en te organiseren voor tijdige beoordeling en follow-up.
Gebruik deze app om eenvoudig documenten in uw Salesforce-account te openen en te doorzoeken voor het afdrukken of scannen van hardcopy-documenten in accountmappen direct op het apparaat. Gebruikers moeten een bestaand Salesforce-account hebben.
Ondersteunde bestandsindelingen voor afdrukken en zoeken zijn onder andere: PDF, JPEG, TIFF, XPS. Ondersteunde uitvoerbestandsindelingen voor scannen: PDF, XPS, TIFF en JPEG.
Zoho scan
Met de Scan naar Zoho-app kunt u documenten van uw Xerox-multifunctionele naar uw Zoho CRM-account verzenden.
U kunt zoeken in de secties Leads, Contacten, Accounts en Deals van uw account met de vermelding waaraan het gescande document wordt gekoppeld.
Installeer de Xerox Scan naar Zoho-module in uw Zoho CRM-account voor het indexeren van gescande documenten. Vervolgens kunt u de Zoho CRM-zoekopdracht gebruiken om uw document te vinden.
ConnectKey technologie
Twee families. Eén geavanceerde technologie.
Voor kleine werkgroepen
Voor middelgrote tot grote werkgroepen