Xerox Support Assistant
Support
Track ’n Trace van tonerleveringen op de gebruikersinterface
Met de Xerox Support Assistant-app zijn we in staat de ontwikkeling van Managed Print Services naar een nog hoger niveau te brengen.
Deze ConnectKey-app biedt eindgebruikers real time informatie over verbruiksartikelen en storingen. Onze klanten profiteren dankzij de Xerox Support Assistant-app van lagere operationele kosten, verbeterde klanttevredenheid en proactieve service-communicatie. Tevens wordt het aantal telefoontjes naar de helpdesk flink gereduceerd, omdat de MFP de gebruiker real time informeert.
Hierdoor ontvangt de klant een nog betere servicebeleving, krijgt de productiviteit een boost en wordt de efficiency verhoogd.
De applicatie is een aanvulling op de workflow-oplossingen en kan worden toegevoegd aan bestaande Xerox MFP’s. Door middel van een knop op de printer is alle service-informatie direct zichtbaar. Zo geeft de applicatie bijvoorbeeld aan of er een nieuwe toner onderweg is of wanneer een technieker langskomt in het geval van een storing.
Meer weten over ?
Device Security
Nood aan meer informatie? Neem dan nu contact op met onze specialisten.