Xerox Service Experience
in ServicesEen betere gebruikerservaring begint met een betere connectiviteit
Xerox Service Experience is ontworpen om u 24/7 te helpen op een eenvoudige, efficiënte manier in functie van uw noden, waar u zich ook bevindt. Omdat op afstand en hybride werken standaard is geworden, heeft ons servicemodel zich verder ontwikkeld dan de traditionele manier van herstelling, gedreven door technologie, data en duurzaamheidsvereisten.
Met selfservice-tools en klantenportalen kunt u zelf problemen sneller oplossen en de controle behouden. Xerox legt de nadruk op innovatie, flexibiliteit en betrouwbaarheid en biedt snelle, externe oplossingen om de uptime te maximaliseren en uw bedrijf soepel te laten draaien.
Xerox® Remote Services
Xerox-apparaten zijn ontworpen met zelf-diagnostiek en zorgen voor automatische aanpassingen waar nodig, bestellingen van benodigdheden en 24/7 probleemoplossingen voordat er problemen ontstaan. Xerox® Remote Services verbindt uw apparaten met onze ondersteuningsinfrastructuur, waardoor u tijd bespaart en de productiviteit verhoogt, met beveiliging als prioriteit.
Belangrijke voordelen:
- Geautomatiseerde meterregistratie
- Voorraadaanvulling
- Diagnostiek in real-time
- Automatische software-updates
- Beheer van zowel Xerox- als niet-Xerox-printers
Uw gegevens blijven veilig en er worden geen persoonlijke of gevoelige informatie gedeeld.
Maak verbinding
Bezoek “Verbinding maken met Remote Services” voor instructies over hoe u uw apparaten kunt verbinden met Xerox Remote Services.
Maak de connectie die alles verandert
De connectiviteit van apparaten is essentieel voor het leveren van een verbeterde klantervaring die eenvoudig, efficiënt en servicegericht is en u de ondersteuning biedt die u nodig heeft.
De connectiviteit is gebaseerd op een technologisch platform dat een veilig end-to-end systeem biedt voor het verbinden van printers met de Xerox-infrastructuur.
De eigen AI-technologieën van Xerox verzenden belangrijke servicegegevens op een veilige manier, zoals firmwareversies, foutgeschiedenis, service-items die bijna aan vervanging toe zijn, en diagnostische informatie.
Maak gewoon verbinding en zorg ervoor dat alle kantoor- en productieapparaten zijn ingesteld om te delen en gegevens te verzenden naar de Xerox-systemen.
Uw Xerox-apparaat deelt alleen die gegevens die nodig zijn om een optimale prestatie te behouden, waarbij uw gegevens bij elke stap beveiligd blijven.
Uw apparaten ZENDEN ALLEEN relevante gegevens via een versleuteld kanaal over:
- Identiteit van het afdrukapparaat
- Hardware- en softwareconfiguratie
- Meterstanden en andere gebruiksgegevens
- Tonerniveaus
- Diagnostische gegevens van het apparaat
- Onderhoudsstatus, waarschuwingen en foutcodes
Uw apparaten DELEN GEEN:
- Documentinhoud
- Eigen gegevens van klanten
- Gevoelige gegevens
- Persoonlijk identificeerbare informatie (PII)
Verbind in 3 eenvoudige stappen
Stap 1
Verbind uw Xerox®-apparaat met uw netwerk.
Stap 2
Zorg ervoor dat beveiligde overdrachten zijn toegestaan in uw firewall-instellingen.
Stap 3
Controleer of u verbonden bent.
Toegang tot stapsgewijze online ondersteuning via www.xerox.nl/nl-nl/ondersteuning-op-afstand.
Laten we geconnecteerd blijven om productief te blijven
Controleer uw verbinding na een van deze acties om onderbrekingen te voorkomen:
Verplaatsen van uw apparaat
Wijzigingen in firewall-instellingen
Wijzigingen in netwerkinstellingen
Uitschakelen van de hostcomputer die de connectiviteit applicatie beheert
Uitschakelen van het apparaat in plaats van de slaapmodus te gebruiken
Vakantiesluiting
Houd het simpel. Controleer uw verbinding om ervoor te zorgen dat uw apparaten altijd werken.
Online supporttools van Xerox binnen handbereik
Xerox heeft een reeks van online-tools die beschikbaar zijn voor het ondersteunen van uw toestel. U heeft 24/7 toegang tot zelf-hulp informatie en het gebruik van de laatste weetjes, tools en videos.
Xerox Easy Assist App: Een intuïtieve ervaring in de palm van uw hand. Het is een gemakkelijke, veilige en gebruiksvriendelijke mobiele app die de installatie vergemakkelijkt en een real-time diagnostiek weergeeft van uw apparaat of van uw multifunctionele printer (MFP).
Xerox-forums: Peer-to-peer-forum waar klanten elkaar helpen met antwoorden op vragen over Xerox-printers, software en app-producten. Bezoek de Community Homepage – Klantenondersteuningsforum en bekijk de community.
Xerox YouTube-kanaal: Klanten kunnen eenvoudig alle video’s voor een bepaald productmodel vinden met behulp van onze afspeellijsten. Bezoek Xerox Support – YouTube. Vind snelle, eenvoudige online hulp van Xerox Support. Zoek uw product in onze afspeellijst.
Xerox Knowledge Base: Eenvoudig online portaal waar klanten ondersteuning en informatie kunnen zoeken voor hun specifieke apparatuur. Zie hier: Productondersteuning en stuurprogramma’s – Xerox.
Onboard apparaat hulp: Dankzij onze slimme printers die intuïtief weergeven wat er aan de hand is, kan elke gebruiker het probleem oplossen door de instructies en video’s op het paneel te volgen. Zo wordt voorkomen dat papierstoringen, lege papierladen en tonerproblemen escaleren naar een technische interventie. Er zijn geen hulpmiddelen of externe diagnoses nodig.
CareAR Instruct: Een eenvoudig te gebruiken mobiele app met visueel meeslepende, stapsgewijze begeleiding en instructieve inhoud om routinematige onderhoudstaken, probleemoplossingen, snel en zelfverzekerd uit te voeren.
Bezoek www.xerox.nl/nl-nl/carear-instruct om een compatibel apparaat te selecteren en klik op uw model voor een QR-code om de app te installeren.
Langzamer gaan is geen optie. Samen met Xerox heeft u een klantgerichte service die u 24/7 overal ter wereld ondersteunt.
Ontdek onze andere diensten of neem contact met ons op voor meer informatie
Ontdek hoe Xerox je kan helpen met de digitale transformatie op 5 verschillende manieren.
Vind naadloze efficiëntie die het beste werkt voor uw kleine, middelgrote of grote onderneming.