AFAS HRM app
Scanning & Capture
Het scannen, opslaan en versturen van documenten is een tijdrovende klus. Met de AFAS digitalisatie app wordt het scanproces eenvoudiger, sneller en efficiënter.
Belangrijkste functies van AFAS digitalisatie APP :
- Scan documenten snel en makkelijk naar AFAS HRM
- Via SSO heeft u direct toegang tot uw AFAS omgeving en scant u het document direct naar de juiste locatie met de juiste karakteristieken.
- Scan documenten naar doorzoekbare documenten. Denk bijvoorbeeld aan PDF, Microsoft Word, Microsoft Excel en Richt Tekst Format (RTF).
Werken met AFAS digitalisatie app biedt uw organisatie een aantal voordelen:
- Verbeter de productiviteit van gebruikers.
- Altijd een compleet overzicht van alle gemaakte scans.
- Eenvoudig te gebruikten met Xerox multifunctionals.
- Nooit meer onverklaarbare scans vanaf de MFP.
- Geen tussenstappen via scan to mail en dan pas naar de applicatie : alles in één beweging
- Beveiligde omgeving via SSO
Wil u meer weten over de AFAS app ?
Nood aan meer informatie? Neem dan nu contact op met onze specialisten.